Internetowy błąd w Heyah
Do wczoraj można było korzystać z niemal darmowej bezprzewodowej transmisji danych w sieci komórkowej Heyah.
Było to możliwe przez błąd w systemie billingowym Polskiej Telefonii Cyfrowej, która jest operatorem sieci Heyah. Błąd wykryli użytkownicy komórek.
Klient, kupując kartę SIM (najtańsza kosztuje 5 zł), mógł bez dodatkowych kosztów korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w technologii GPRS, jak i EDGE.
Po kupieniu startera wystarczyło aktywować przez internetowe biuro obsługi klienta połączenia GPRS, a następnie włożyć nową kartę SIM do telefonu i rozpocząć korzystanie z Internetu.
Naliczanie opłat za Internet zaczynało się dopiero po pierwszej rozmowie telefonicznej. – Oferta darmowego Internetu w Heyah już się skończyła – mówiła wczoraj po południu Agata Borowska, rzecznik Heyah.
Przed kilku laty, tuż po wprowadzeniu przez PTC transmisji danych w usłudze Tak Tak, także można było przez jakiś czas nie płacić za przesłane dane. Powodem był błąd w oprogramowaniu zarządzającym dostępem do Internetu.
Źródło: Rzeczpospolita
Kontrowersyjna kampania spółki MediaTel
Heyah – bez ściemy… ale i bez rozumu