Pakiety Internetowe – nowa oferta Telekomunikacji Polskiej
Telekomunikacja Polska S.A. od kilku dni w swojej ofercie wprowadziła nową usługę w szczególności kierowaną do internautów. Pakiet Internetowy, bo tak nazywa się nowa usługa, to komfort stałej liczby godzin autoryzowanego dostępu do sieci za z góry ustaloną cenę.
Pakiety pozwalają wybrać najdogodniejsze rozwiązanie, dostosowane do indywidualnych potrzeb osób korzystających z Internetu. W swojej ofercie Telekomunikacja Polska udostepnia trzy pakiety:
Pakiet 15
to piętnaście godzin surfowania w Internecie za 35 zł + 7% VAT miesięcznie. Rozwiązanie to jest optymalne dla osób, które poszukują konkretnych i szybkich informacji.
Pakiet 30
pozwala na trzydziestogodzinny dostęp do sieci internetowej za 60 zł + 7% VAT miesięcznie. Doskonały do bardziej regularnego i swobodnego korzystania z Internetu.
Pakiet 45
umożliwia korzystanie z Internetu przez czterdzieści pięć godzin na 80 zł + 7% VAT miesięcznie. Stworzony jest dla osób, które często korzystają z Internetu.
Wszystkie opcje dostępne są na terenie całego kraju dla klientów TP posiadających plany taryfowe Standardowy i Aktywny oraz dla klientów usługi Octopus ISDN. Pakiety Internetowe to również komfort stałej liczby godzin dostępu do Internetu za ustaloną z góry opłatę. Pora dnia i dzień tygodnia nie gra roli – dopóki nie wyczerpie się limit czasowy, zawsze obowiązuje ta sama cena. Miesięczna opłata jest płatna z góry za każdy miesiąc świadczenia usługi. Limity czasu określone dla każdego pakietu obejmują rzeczywisty czas połączeń z dokładnością sekundową. Po przekroczeniu limitu godzin, Klient będzie obciążany opłatą wynikającą z cennika. Niewykorzystany limit godzin w ramach pakietu internetowego w danym miesiącu kalendarzowym nie jest przenoszony na następny miesiąc kalendarzowy.
Połączenie z Internetem uzyskuje się poprzez numer 0-20 21 30, zaś dostęp do sieci jest autoryzowany na podstawie przyznawanego przy zamawianiu usługi numeru identyfikacyjnego ID oraz kodu PIN.
W pakietach oprócz dostępu do Internetu oferowane są również usługi dodatkowe:
– konto poczty elektronicznej (10 MB)
– aplikacja dostępowa, ułatwiająca korzystanie z Internetu
– całodobowe wsparcie techniczne Contact Center (0 801 321 123)