Microsoft kontra Apple
Jak donosi Microsoft, firma rozpoczyna sprzedaż nowego prznośnego odtwrzacza muzyki podobnego do iPoda Apple’a, który będzie jednak od niego tańszy o ok. 80%.
W trakcie konferencji Goldman Sachs odbywającej się w Las Vegas, Yusuf Mehdi, wiceprezes Microsoftu reklamował nowość, mówiąc że urządzenia marki Microsoft będą wyglądać i robić dobre wrażenie tak samo jak iPody Apple’a za zaledwie 50 USD.
Gigant z Redmond zapowiedział, że zabójca iPoda pojawi się na rynku pod koniec roku, wraz z uruchomieniem usługi kupowania muzyki przez Internet – MSN Music Download Store. Jak zapowiada Mehdi, w momencie uruchomienia internetowych sklepów z muzyką Microsoft wypuści kilka różnych przenośnych odtwarzaczy muzyki, dając tym samym klientom większy wybór, niż Apple.
Wszystko więc wskazuje, że obecnie Micrsoft wybrał sobie dwa cele rywalizacji: Apple’a w segmencie sprzedazy muzyki online i Google’a na arenie wyszukiwarek internetowych.
Na łamach serwisu Engadget znajduje się sprostowanie dotyczące sprzedaży i ceny nowego prznośnego odtwrzacza firmy Microsoft.
Źródło informacji: I4U
Zobacz również:
– Sprostowanie: Update on the $50 Microsoft iPod: Denver Post bungles story